Skogslängtan


God lördagseftermiddag kära bloggläsare!
Vill bara säga att kommentarerna ni skriver värmer i kattahjärtat mitt, eftersom de innebär att ni ids läsa det jag plitar ner. Så tack Nisse, Malin, Tilda, Klara mfl. för att ni tar er tid!

Är just hemkommen från promenad runt stan, där jag ätit en macka på mysiga cafe Fröjd (dit ska ni gå och fika! trevligt i alla bemärkelser!) i sällskap av Stigge och Malin samt tittat in på Granngården som det numera heter, eftersom jag behöver stövlar. Men man ska inte gå på ställen som säljer djurvattenkoppar, vackra lädergrimmor och annat lantligt härligt när man är en bonde-wannabe som mig själv. Som jag sa till Stig så börjar jag direkt att fantisera om min gård där jag lufsar runt i flanellskjorta och stövlar. Allt jag behöver är en skog, några åkrar och så mitt hem däremellan, är det för mycket begärt?






Kommentarer
Postat av: Klara

Det är en väldigt blygsam begäran! Värre för dom som önskar herrgård, lyxyacht och afghanhund med stamtavla...

2009-09-12 @ 15:44:06
Postat av: Malin

Lite nya bilder skulle va trevligt!!! :) Tack för sällskapet idag på Cafe Fröjd. Mkt trevligt ställe!

2009-09-12 @ 17:21:01
Postat av: T

Var jag inte där!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-09-12 @ 17:54:37
Postat av: Katarina

Oj, förlåt Tomas! Du var i allra högsta grad där!

2009-09-12 @ 20:06:42
URL: http://kattasendaliv.blogg.se/
Postat av: Malin

Dags att uppdatera bloggen snart???

2009-09-15 @ 17:24:29
URL: http://styrmiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0