Nån måtta får det vara


Orkar vi med fler bilder ur arkivet på mig? Nej, jag trodde inte det heller. Jag har massvis med bilder på annat folk, men känner att jag kanske bör fråga folk om lov innan jag lägger ut det. Och sånt är tidskrävande. Och rent instinktivt svarar man nej på sånt, skulle jag göra i alla fall. Eller så kanske jag ska göra som jag vill, vad tycker ni?

Idag umgås jag vidare med mitt te och vilar mest på soffan. Tänker fylla ut med ett par bilder igen, i brist på ork att skriva nåt vettigt. Temat är att resa, börjar själv bli sugen på lite kringflackande. Kanske till våren?



 Emma och jag åker tåg genom Finland, 2005.


Från Finlandsbåtens fönster senare samma dag...


Lortig, pampig byggnad från Prag...å, nu vill jag verkligen resa!

Kommentarer
Postat av: cecilia och leif

Hej sitter här och äter en sen frukost..... tjugo i tre är klockan och det börjar närma sig afternoon tea time.. igår var vi på Norra berget och njöt av utsikten över hela stan, sedan satte vi oss i kryddgården med: vänderot,ålandsrot,johannesört,humle,citronmeliss,kålrabbi,bbroccoli och lavendel. Vänderoten har vi sökt efter i sommar och fått tips av Botaniska föreningen, Sundsvall att den ska finnas vid Sidsjön och även vid Selångersjön. Reslust i många former, vi for med taxi upp till Norra Berget och med buss hem, resa i sinnet,minnet,linnet om nätterna....

Leif&Cissi

Postat av: Matilda

Åh, nu vill jag också resa! :-/

2009-09-04 @ 16:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0