Mörkret faller på...


...och man får sitta inne och kura. Har laddat upp med Icas ekologiska te, som bara finns att köpa på Kvantum och inte på vårt lilla lokala skit-ica, och till det äter vi svartöstansbakade bullar. Vi har det med andra ord inte särskilt jobbigt i höstmörkret...

Efter jobbet idag var jag en runda till gymmet med Sara och gjorde duktigt ALLA mina övningar. Bra början på min träningsvecka, även om jag kan erkänna att jag redan gruvar lite inför torsdagens fortsatta höftrullningar... Men än ska jag inte ge upp eller dra mig ur! 

Snart kommer det omtalade programmet om svenska hollywoodfruar upp på 3:an, och vi som missade första delen har tänkt ta oss en titt på den där fru Anka, hon verkar lite kontroversiell minst sagt! Eller så är svenskarna känsliga för avvikande människor och deras livsval, världen skulle trots allt vara rätt trist om alla var svenssons... Så det ska vi se och bilda oss en egen uppfattning om. Allt medan vi kämpar vidare med DN:s söndagskorsord, som säkert kommer att räcka hela veckan.

Kommentarer
Postat av: Klara

Du tar så bra bilder Katarina! Ödesmättade på nåt härligt vis! Å jag LOVAr att du ska få se även INSIDAN av mitt hem nästa gång...

2009-09-21 @ 22:35:50
Postat av: Anonym

Vi ses på fredag

2009-09-22 @ 08:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0