Bulls in the ugn

Tjenare blöggen!
Nu står bullarna på jäsning och jag tänkte plita ner en rad fast jag egentligen inte hinner! Onsdagens tv-kväll börjar precis just nu med de brittiska brevbärarna, som följs av danska livvakter och avslutas med amerikanska vampyrer. Det blir med andra ord bara bättre och bättre ju längre kvällen varar...

Men jag hinner säga grattis till Sigge (om hon nu ids läsa en gammal humflummares blogg)! Grattis Sigge!


Och så hinner jag skriva att målarkursen gav mersmak. Önskar bara att fritiden hade fler timmar, så att man hann måla lite hemma också. Jag vill måla stora porträtt har jag kommit fram till. Kanske till helgen?! Nä, just ja, då ska man viga hela lördagen åt postal "utbildning", vad nu det innebär...

Bullar att grädda och tv att se! Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0