Välbehövligt vilsam tv-kväll i sikte...


Förstår att mina få men tappra läsare snart ger upp hoppet...Därför är det nu hög tid att skriva lite på bloggen. Problemet är att arbetsveckan liksom äter upp en, och när man dessutom försöker göra saker på sin fritid, så finns det inget utrymme i tidsschemat för bloggande... Idag har jag en ledig kväll, vilket känns väldans lyxigt!
Allt som är inbokat är tv-titteri och Rome (vi ser på säsong 2).

Efter gårdagens kvällkurs hos Jatte, som jag tror är lite av en konstnärsprofil här i stan, så är jag också enormt sugen på att måla vidare. Och skaffa atelje! Jattes hemsida för den som är intresserad: http://www.barr.nu/jatte/index.shtml

Men nu behöver jag lite kaffe!

PS. Bilden ovan har jag lagt ut för att Klara ska få se! Min Stigs vagn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0