Trötter



Hej på er!
Fastän man slutar tidigt, och det är fredag och allt, kan jag ändå inte uppbringa någon extra energi. Känner mig snarare deppig. Ibland blir jag sån: helgdeppig. Det har att göra med att när man är ledig, så iklär man sig inte uniform och gör som man blir tillsagd...utan då ska man bara vara, och helst vara lycklig och lyckad och välstädad och nyduschad och party och husmor och ha egentid och tillsammanstid osv. Med andra ord: jag överrumplas av allt jag känner att jag borde vara/göra och deppar i stället ihop. Eftersom jag känner mig misslyckad eller bristfällig eller bara trött. Oftast bara en liten stund, men ändå, verkar det inte liiiite onödigt?

Ikväll blir det myspys, för nån deppighet har jag verkligen inte tid med. Jag tänker krama Stiggeboy och i hans trevliga sällskap se nån trevlig film, äta nåt gott och prata om livet. Men först behöver jag ett glas vin...

Kommentarer
Postat av: Malin

Ett glas vin brukar lösa många problem :) Hopas ni ahde trevligt i Kalix idag. Fråga gärna mig nästa gång ni far dit, så kan jag följa med :)

2009-10-17 @ 15:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0