Surmulen morgon



Idag är det dags för arbetsrelaterad utbildning IGEN, därav sovmorgonen. Jag ska motvilligt gå dit, men känner mer och mer att jag är på väg bort. Anledning: j a g  s t å r  i n t e  u t. Mer behöver man inte tillägga. Det är säkert korkat att skriva detta på bloggen, men jag vet inte varför jag ska hymla med det. Eller rättare sagt: jag vet varför jag ska hymla med det, men jag klarar inte av att göra det.

Så nu är det dags att vädra min affärside. Och sätta vingar på den... I'll be in touch Klara! Ha en bra dag alla!


Nåt kul att tänka på: snart kommer Matti till Luleå!

Kommentarer
Postat av: emsan

KATTA känner precis likadant!!!! Ska motvilligt bege mig till jobbet nu...sökte jobb hela dan igår så får se om nån nappar.. Vad är det för affärside??? Kan vi skypa snart!!!!? Lycka till idag..jag vet inte hur jag ska ta mig igenom dagen..

2009-10-21 @ 11:02:26
Postat av: Malin

trodde det var Jukka på bilden :)

2009-10-21 @ 11:37:10
Postat av: Ulrika

Tur att ingen ser mig på morgonen.... Vi syns på vårt älskade jobb. Skönt att höra att det är fler än jag som vill därifrån...

Kramar Ulrika

2009-10-21 @ 16:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0