Mer!


Nan Goldin, min idol och världens bästa fotograf

Alltså: det finns inga anledningar att göra saker på ett dåligt sätt! Och det finns sällan anledningar att oroa sig. "90% av all oro är obefogad" brukar Stig säga titt som tätt och jag tror banne mig att han har rätt! Så jag tänker inte nöja mig med mitt förra inlägg, det var liksom lite för gnälldeppigt. Och så tänker jag sluta oroa mig för diverse saker som jag inte nödvändigtvis informerar er om, men som jag tycker påverkar mitt liv i en negativ riktning...

Jag tycker mina eventuella läsare ska börja denna lördag med en härlig Goldinbild i stället, och en uppmaning: gör nåt bra av denna dag! Kram!  

Kommentarer
Postat av: Kattis

Jag skulle gärna följa bildens uppmaning denna vackra lördag om det inte vore för att jag är singel...

2009-10-10 @ 12:56:45
Postat av: Josse

Stig har rätt.

2009-10-13 @ 09:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0