Mellan jobb och gym...

Idag har jag, inspirerad av mig själv, pratat med mig själv om framtiden. Mestadels har jag vridit och vänt på en tanke jag har haft ett tag, om ett företag jag skulle vilja starta. Det skulle vara kul, spännande och jävligt svårt misstänker jag. En riktig utmaning helt enkelt. Precis vad jag skulle behöva!

Nu måste jag äta om jag ska orka till gymmet! Jag förlorade 10-15 minuter på vägen hem från jobbet eftersom jag mötte en tjock, relativt tam, vit kanin. Efter ett antal påringningar i området - för jag antog att den hade smitit - öppnade en dam som konstaterade att "den brukar gå lös här, men nog lever den farligt". Och fastän mitt hjärta ville brista, insåg jag att jag inte kunde rädda den från sina ägares vårdslöshet. Snyft!


Kommentarer
Postat av: Klara

Ojojoj! Nu lämnar du ju den stackars läsaren (mej) i nyfikenhetens brinnande Gehenna! Vaddå för jättesvår firma?

Kram från en nyss inkommen däckbyterska.

2009-10-19 @ 21:27:40
Postat av: Katarina

Klara!

Jag återkommer på den punkten!

Kram!

2009-10-20 @ 16:25:49
URL: http://kattasendaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0