Hoppet måste spira


Rubriken gäller det mesta här i världen. Men även mina probelm. För ingen, inte då jag, vill väl ge upp och bli bitter. Emma och många andra förstår, stöttar och inspirerar mig. Tyvärr finns fler i liknande sits. Nu är det dags för många av oss att hitta sig eller skapa en bättre arbetssituation!

Denna morgon tar jag och Stig avstamp inför en intensiv vecka: först besök i helgen från Sundsvall, sen kommer Matti upp i början av veckan och slutligen Kirunabesök i mitten av nästa vecka. Förutom jobb och sånt. Tufft men roligt hoppas jag!

Trevlig helg till alla!

Kommentarer
Postat av: Malin

Trevlig helg på er oxå. Jag ska på Fyndmarknad im!

2009-10-23 @ 08:29:48
Postat av: staggerlee

marken är karg och lämpar sig inte för frön...

livet är en förbannelse som man kan vara utan...

solen skiner när man är bakis och det regnar när man är nykter...

människan är infantil när man behöver intelligens och genial när man inte ens kan rabbla multiplikationstabellen...



it*s not easy to be a saint

when you live in hell...



nya paul auster boken var bara ytterligare ett bevis på att människan aldrig vågar utvecklas...



life is just an sequence of failures

get used to it or die...

2009-10-23 @ 21:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0