Ge mig mera färg!


Helgen har öppnat med en grå morgon. De under natten snöklädda taken gnistrar inte som de hade kunnat göra med lite solsken. Trist.

Idag blir det shopping och konst på loppismarknaden respektive konsthallen. Sen kanske varma mackor med lillsjöbergsk svamp...igen. Vem får nog av ingredienserna svamp, grädde, ost, bröd i en härlig sammansmält blandning?

Ikväll kanske jag får med Cissi och Leif på porträttmålning!? Är det något jag suktar efter så är det en levande människa att fånga på duk. Föreställde mig att vi sitter tre med varsin pensel: alla avbildandes varandra. Om dom har lust vill säga. Hoppas.

Skön helg tillönskas alla! Särskilt pappi i Barcelona, där han rör sig över nya, okända dansgolv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0