Fredagsmör

Stig skjutsar just nu Malin till Mallorca. Eller till flyget som ska ta henne dit i alla fall... Hon ska få slappa och vila upp sig och ligga på en strand medan vi andra lulebor har en nollgradig arbetsvecka att se fram emot efter helgen som snart är till ända. Om det inte vore så att jag vägrar vara en missunnsam människa (när jag kan styra det...) så skulle jag nästan sura ihop...

Idag har jag inte så många tankar i skallen ärligt talat. Och jag har ingen vidare lust att komma upp med nåt spännande ämne heller. Helst vill jag bara kura under en filt med en temugg inom räckhåll. Kanske en bulle också... Och så ska jag tänka på finfina soffan som vi bestämde oss för idag på Wika. Den måste alla komma och se när vi väl fått den! Vi har gått igenom soffutbudet i stan minst ett varv innan vi hittade rätt, så vi har verkligen gjort ett grundligt arbete...

Men precis just nu ska tevattnet kokas och fredagskorsordet lösas... Trevlig helg alla där ute!


gröna tomater på mammas veranda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0