ploggen, min vän


Ja, jag har blivit lite speedad här på bloggen. Men man vet aldrig när nästa torka kommer, så jag ger efter för min itch att skriva och visa bilder.

Just nu är jag tokig i Stinakat (ni hittar henne på youtube), en amerikanska som sjunger, sjunger, sjunger. För världen, från sitt eget vardagsrum. Ibland känner man en koppling till människor man aldrig träffat, ungefär som med platser man aldrig varit på eller bara kort upplevt. Det känner jag med henne på nåt vis. Jag kan verkligen önska ibland att jag hade börjat/fortsatt/vågat hålla på med musik. Hon gillar all typ av musik. Precis som Katta!




Helgen är på upphällning och jag har verkligen inte fått något vettigt gjort. Ganska skönt egentligen. Om man kan skita i att bli stressad över saker man borde göra osv. och det klarar jag så bra så. Sen har jag faktiskt fotat en rulle ute i Sinksundet idag, men det blir fördröjning med bilderna. Kände mig inspirerad efter alla stora idoler som passerat här på bloggen med sina bilder... Hittade en gammal spegel att fota igenom, hoppas bara bilderna blev som jag tänkt ungefär.

Ikväll tycker jag att ni ska se på Hagamannen. För Matti är statist i den! Håll utkik! Puss och kram till honom och alla andra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0