Lite mer kultur och syskon, tack!


Det går lite trögt med bloggandet just nu. Tidsbrist kan jag gott skylla på. Men man måste ha inspiration också. Här en bild på mina tre älsklingar som jag saknar! Matti kommer snart upp till Lule, vilket blir jättekul, men dom andra två vete tusan när vi ses framöver. Micke borde jag hinna träffa kring jul. Men Emma... Kanske borde följa Maggans exempel och boka resa till London. Det är bara det att resor kostar så mycket mer än biljetterna dit och tillbaka...


I helgen är det bok och bild-mässa här i stan. Tyvärr känner jag mig inte så peppad av programmet, men nåt måste man väl gå på. Ibland blir jag skitless på utbudet i Luleå kan jag villigt erkänna. Om man kunde få bo i en by, men ha storstadsutbudet av kultur skulle jag vara nöjd... Eller så skulle man regelbundet åka till Stockholm, London, New York...så att man fick sina kulturbehov tillfredställda.

Idag blir det kanske en tur till Retrofiket i Boden...för att fika gott och avnjuta lite raggarkultur i finvädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0