Kära läsare...

...ursäkta om jag stör med min utmärkta smak, men jag tycker faktiskt att Sommarpratarna är bra! I alla fall med gästerna som var denna vecka, dvs. Ann Heberlein, Amelia Adamo, Nour El-Refai mfl. Som jag sa till Stigge: dom där tjejerna skulle jag vilja ha på middag! Ett intressant samtal är ett intressant samtal, och jag tycker att tv alltför sällan lyckas ge oss sånt. Skavlan undantaget!

Idag damp en dvd-box ner i brevlådan. Eller faktum är att jag bar hem den själv (om vi nu ska vara petiga)... Det var Big love säsong 2. Ååå vad jag älskar den familjen! Serien är otroligt välgjord, men eftersom folk har en tendens att inte göra som man säger tänker jag inte uppmana er att se denna serie...

http://www.hbo.com/biglove/
http://www.imdb.com/title/tt0421030/



Ikväll blir det lugna puckar. Mycket lugna. Bara slappna av och eventuellt fundera lite på var lådan med julgrejer kan vara...
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0