Ikväll blire Kjell



Ja, ursäkta, men jag gillar faktiskt Kjell Bergqvist. Har alltid gjort det, men har kanske inte alltid stått för det... Morden som går på onsdagkvällar har förvånat mig med att vara riktigt bra. Lite segt, lite mörkt, lite laid back. Svenskt men ändå inte särskilt svenskt. För svenska produktioner är ju sällan FANTASTISKA. Som danska.

Hursomhelst. Ikväll kommer även Stigge hem! Det känns skönt. Att ha honom borta lite är bra, men hemma är bäst! Tänkte försöka hinna baka lite innan dess, så att vi kan ägna oss åt att fika framför tv:n resten av kvällen...

Imorgon väntar veckans värsta dag. Alla som jobbar med mig vet vad jag menar. Och det kommer att vara uthärdligt av en enda anledning: min fredag är ledig! Efter sovmorgon susar vi ner mot Sthlm och fredagen är ännu ett oskrivet blad. Kanske nån trevlig restaurang, kanske nån bio eller teater eller trevlig släkting? Den som lever får se!

Nä, dags att sätta degarna på jäsning... Och läsa ut boken som jag fastnade i igår: Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva av Ann Herberlein. Intressant om manodepressivitet och framförallt mycket välskrivet!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hurgör ni med present åt 30-åringen? Gå ihop?

2009-11-19 @ 09:00:01
Postat av: Malin

Gett pengar åt Stigge t present. Fixar du ett kort? Litar inte på att han klarar av kort-biten :) Jag kommer ej t sthlm. Sry!

2009-11-19 @ 14:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0