God morgon!



Igår tänkte jag på, och längtade till, mammas lilla bastu. Oavsett årstid är den bäst! När jag försökte gymma igår lärde jag mig att det inte är så kul att göra det två dagar i rad, maskinerna känns betydligt tristare med träningsvärk. Faktum är att jag avbröt det hela och gick hem och åt varmkorv istället, vilket kanske inte låter så seriöst, men det skiter jag i. Medan jag traskade hem i novembervätan tänkte jag på bastun i Lillsjöberg...

Just nu sitter Stigge på flyget mot Sthlm. Han ska på kurs och roa sig, när vi andra måste jobba... Fredag till söndag har vi huvudstaden tillsammans, det ser jag fram emot! Ingenting är egentligen planerat, förutom lördagkvällen, vi vill bara ha en skön minisemester. Kanske lite konst, nån som har bra tips?

Nu ska jag intaga en liten frukost...

PS. Igår kollade jag priserna på Paris i maj... Inte dyrt alls! Å, vad jag vill dit...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0