Ge mig ett husdjur!



Hög tid att skriva på bloggen! I Kattaland är det fullt upp med jobbvecka och trötta kvällar, men nu anas ett visst ljus i tunneln ändå. När jag inte tänker och spånar på min/vår framtid så känner jag mer och mer att jag vill ha husdjur. Och när Stig nu inte säger tydligt "nej", får har väl skylla sig själv om jag tar det som ett rungande JA! Därför blir det gamla kattbilder idag. Katt, katt, katt. Ovan ser ni katten Ida, i sin tidigare husses armar. Här under Peter. Båda min vän Saras fina nakenkatter. Tyvärr saknar jag bild på min favorit bland dessa, sötaste Java.



Här ser ni min kära Sofia, som jag bott med under x antal år, nu är hon "bara" Martins.

Slutligen min kusins hund, Senna, som bor i Helsingfors. Å, jag vill ha hund också!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Du kan få mina två, de är billiga nu ;-) De löser absolut inget hår, är aldrig som två flåbusar och tuggar väldigt sällan på händer och barn ;-) De ligger aldrig i sängen och hatar att bli klappade... (finn 5 fel...)

2009-11-10 @ 21:38:33
Postat av: emma

Vad har jag sagt? VAD har jag sagt om hund!!!?? Då blire inge besöka av lillasyster...

2009-11-11 @ 23:23:44
Postat av: Josse

Fula katter.

2009-11-13 @ 17:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0