Å sköna tomma hem!

Alla gör det inte, men jag är en person som trivs mycket bra i mitt eget sällskap. Här på Kungsgatan blir det lite av den varan, så nu tänker jag njuta av stillheten medan Stigge är borta. Göra vad man vill, äta när och vad och var man vill, inte ta NÅGON hänsyn osv. Ikväll ska jag nog mest läsa samt ev. gå på kvällskursen på Kronan. Tyvärr är det så att i takt med att mörkret blivit mörkare, minskar min lust för att ge mig iväg en helkväll, även om det handlar om att göra något kul. Mest vill jag bara kura och mysa hemma. Tända lite ljus. Dricka mera te...

Här får ni en gammal bild på mig och Emsan. Sommaren 2006. Jag var ganska nyrakad som ni ser, och trivdes bra i kortkort. Även om det var lite munkkänsla över det hela. Om jag skulle klippa kort igen skulle det nog vara med en tydligare frisyr. Och liiiite längre. Och lite färg. Emma satsade mer på att buffa upp hårsvallet sitt, som då var rakt.


Nu väntar teet på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0