Vilodagen

Söndag och dan före dan före dan före dan före JUL. Vi äter Bellas salami till både kvällsfika och frukost (mums!)och jag försöker övertyga Stigge om att Rescue me är vår nya serie, men han är svårflirtad... Annars har det varit lugnt och stillsamt på Kungsgatan.

Igår skulle Malin flytta saker kors och tvärs över stan och jag var med på ett hörn för att transportera det blocket-sålda köksbordet till dess köpare. Nu väntar förhoppningsvis fler försäljningar! Sen bjöds det på fika hos Boman som fyllde år och efter det slappade vi mest, för att sen lägga oss tidigt. Mörkret har väckt sjusovaren i mig och jag grymtar ilsket på helgmornarna åt Stigge som tycker att sova till 8-9 är sovmorgon, medan jag tycker det känns som att väckas bryskt mitt i natten...

Idag får vi se vad det blir. Jag har haft ambitionen att baka denna helg, men... En långpromenad blir det i alla fall, och kanske att försjunka i en god bok efter det. Å, det är härligt att vara ledig...


Stanislaw Wyspianski

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag åker till Åsele den 22 till 25, men hur länge stannar du och Stig i lillsjöbberg ?

2009-12-20 @ 20:53:58
URL: http://deeleetee.blogspot.com
Postat av: Katarina

vi kommer på julafton och åker på annandan som vi planerat det. men jag kanske hinner komma ner senare innan ni åkt hem igen?

2009-12-21 @ 22:27:26
URL: http://kattasendaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0