tisdagstråkigt

Hallops!
Idag skulle jag vilja göra ett ljudinlägg/radioklipp på bloggen, om jag hade möjlighet. Bara dumma mig, helst med nån god dum vän. Josse, när ska vi göra vårt humorprogram egentligen? Hassan, släng dig i väggen! Det ska ligga mellan Roll on och Rally - två av världshistoriens roligaste program....

Känner mig både energifull och riktigt slö denna tisdag kväll. Slö på det där sättet att man inte får nåt vettigt gjort, men energifull nog att ha föresatser... Tror inte jag orkar mig till gymmet faktiskt, känns som att det bara är en enda lång uppförsbacke till julafton nu. Vill hem till mamma, bröderna samt Anna med familj! NU! Kommer bli sååå mysigt!

Fick två fina julkort idag, så nu börjar det trilla in. Finast var det från Anita, med en julängel på! Annars händer inte mycket.


Kommentarer
Postat av: Josse

Om dom kan sända Pang Prego varje vecka på P3 så borde vårt program glida in med lätthet ;)

2009-12-17 @ 12:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0