Tack för igår!

Herregud, jag är verkligen förvirrad! Gårdagskvällen! Tack alla som gjorde den rolig, för jag ser den lite som en postal avslutningsfest för egen del. Hög tid för en utekväll för tjejerna visade sig det också vara, även om killarna bidrog de med!

Allt kändes lyckat, i synnerhet att få en folksamling av trevliga typer i mitt eget vardagsrum! Välkomna åter, lovar att vara en bättre värdinna och bjuda bättre (även om fikabröd snarare än finsprit nog är min starka sida i så fall)...

Kommentarer
Postat av: Sara

jag tycker att du var en alldeles utmärkt spontan värdinna- du bjöd ju på bubbel :) Mysigt ställe ni har förresten, med högklassig soffa!

2009-12-20 @ 11:15:13
Postat av: Anonym

Tack själv skulle jag ju också säga...

2009-12-20 @ 11:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0