Kul!

Kul att få så mycket kommentarer måste jag säga! Tack ska ni ha! Ska ta mig tid att surfa till helgen och kolla upp era tips bättre, för denna arbetsvecka kommer jag inte ha tid... Låånga arbetsdagar och tajt med lediga timmar. Vi har ju börjat se säsong 2 av Big love, eller Big Löööööve som jag alltid vill säga (låter som en porrfilm by the way), så det blir nåt avsnitt om dan det också. När man jobbar heltid vill man inte bara slappa på kvällarna, man MÅSTE. I alla fall med mitt jobb. Men nu är det nedräkning, jag är faktiskt inne på sista månaden gott folk!

Igår fick jag ett roligt meddelande på Facebook: en tjej jag träffade när jag var 14 och var med familjen på resa i Canada hörde av sig. Hon hade hittat ett oöppnat brev från mig häromdagen, som hon slet upp och läste, där jag skrev om typiska fjortisgrejer samt undrade när vi skulle träffas igen. Vi hade väldigt roligt ihop den där veckan vi var där (i Prince George som stan heter), men bor man på var sin sida av jordklotet så är det inte så lätt att ses... Kanske när vi är 20 hade jag i alla fall gissat i brevet, berättade hon. Nu blev jag nästan sugen på att planera in en resa dit, kanske börjar bli dags?



Börjar bli jävligt less på min kamerabrist. Den pajar mitt bloggande känner jag. Begränsar mig i det som jag gillar mest av allt (nästan). Här är iaf en bild på pappi från arkiven, han verkar dessutom hålla på med en kamera! Passar bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0