Julen närmar sig

Hej alla!
Nu ska jag se på Kjell Bergqvist i morden, så jag har inte tid med er! Men, jag kan avslöja att min jullängtan håller i sig och att det för tillfället lutar åt att vi åker ner till mamsen trots allt. Mamma är bra på jul, och jag längtar efter familjen nu, som visserligen är spridd över stora geografiska områden, men som till stor del är samlad i ume i jul. Somliga envisas med att jobba på julafton i London, men hon kommer vara med oss i tanken ändå...

Särskilda hälsningar till Sara som modigt klarat prövningarna häromdan. Krya på dig nu gumman!

Kram till alla!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hur länge har ni tänkt vara i Ume?

2009-12-20 @ 17:32:09
URL: http://nollfyratolv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0