29:de december 2009 & Mattis 24:e födelsedag!!

Hoho!
Idag tycker jag att alla ska tänka på min broder som fyller år långt borta i finska Karelen, där det just nu förmodligen är vansinningt kallt. Han är där med pappa, Micke och Sara (som för första gången ska träffa våra farföräldrar och därmed möta Mummos fantastiska mat och Ukkos...historieförhör) och jag har tänkt på dom hela dan.

En sketen liten dag kvar på arbetet nu. Vet inte om jag ska vara obekymrat glad över nyårshelgen och festa loss eller direkt anlägga en allvarsam min, eftersom jag nu måste upp till bevis liksom. Klarar jag detta? Jadå. Ingen fara. Titta en stund på denna Pentik-produkts vackra mönster, så inser vem som helst att världen är vacker och att möjligheterna bara väntar runt hörnet...

Anu Pentik by CarolinaRen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0