Måndag...igen

Hinner inte plita ner så mycket just nu egentligen. Igår var det fullt upp och sen tog helgen abrupt slut. EFter ett hårt träningspass på gymmet med Lasse åkte jag med Stigge runt på lite ärenden. Efter det blev det middag, film och sen stupade vi i säng. Och nu, en stund före det att min arbetsvecka kickar igång, sitter jag här med träningsvärk och funderar på förhållandet mellan helg och arbete: 2 respektive 5 dagar. Är det inte obalanserat? I långa loppet kan jag inte se annat än en deltidslösning på jobbfronten för min del, för hur ska man ha tid att LEVA?

För övrigt väntar jag ivrigt på att nån ska kommentera här på bloggen så att jag vet hur det ser ut "bakom kulisserna"...Jag kan ju se att ett antal personer tittat in på sidan i alla fall, så det finns hopp!   

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Katta!



Snygg blogg. Ännu en blogg att lägga till bland favoriterna. Kul! Nu ska jag uppdatera min litegrann

2009-08-24 @ 09:04:08
URL: http://styrmiss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Katta!!!!!!!! Love it;)Allt du gor blir Peeeerfekt!!!

2009-08-24 @ 15:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0