Jag vill hälsa...och tacka...



Okej, det är ett gammalt foto. Men återvinning är fortfarande inne! Och med denna bild vill jag hälsa till brorsan som går sin älskade teaterskola utanför Göteborg, Wendelsberg. Skolstarten har varit och nu väntar ännu ett roligt år, där jag gissar att Matti samlar minnen för livet (som man brukar säga om folkhögskolor...). Snart får han sällskap av vår andra bror, Micke, som tillsammans med Sara ansluter sig till Bohuslän och folkhögskolelivet. Det blir säkert en höjdare! Kvar är jag av oss fyra, som fortfarande inte bott eller pluggat i Göteborgstrakten, men det kanske är det som väntar...?

Sen vill jag passa på att tacka folk som stöttar mig nu när allt är lite knökigt och bökigt på jobbet. Anders fick vara terapeut en vända igår, och Emma är det på distans och Stig mest för jämnan här hemma i vardagen... Maggan är också bra, som kollega och samtalspartner, även om hon "tröttnat lite på mig"... ;) Min träningscoach Lasse måste också omnämnas!

Mer tror jag inte att det blir idag. Första dagarna har jag liksom brunnit av iver att fylla på i bloggen, men jag tror inte att jag i längden kan satsa på att skriva flera gånger per dag... Nu ska jag rå om Stigge lite, som tänker åka bort i helgen och lämna mig ensam (och dansandes på borden...?). Ha det bra där ute, vänner och obekanta!










Kommentarer
Postat av: maggan

Jag är inte trött på dig

2009-08-26 @ 18:25:30
Postat av: Katarina

Maggan, jag veeet! Du sa det idag på skämt och jag tyckte det var ganska roligt. Fiskade lite efter en kommentar där :)

2009-08-26 @ 19:48:35
URL: http://kattasendaliv.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej! Du ringde aldrig upp på kvällen den där dagen när du var så trött och less. Vad hade hänt?



Du verkar bra på att blogga, flitig som bloggar korta och koncisa meddelanden. Ta inte ut dig för mkt i börkan bara, för då kan man bli less :)

Kul att läsa din blogg iaf och kul med lite bilder. Ciao från Lulsundet

2009-08-27 @ 09:03:28
URL: http://styrmiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0